Ensamma hemma.

Undrar vad jag fördriver tiden med? Ebba drog iväg med mormor & morfar på tisdagkvällen....idag var det första gången hon självmant ville prata med oss. Hem är hon inte så sugen på att komma, så hon semestrar vidare. Vi, åtminstone jag tackar för möjligheten att fundera på vad i hela världen man gjorde av all tid förr!!

Vi ska bygga om lite och har börjat röja grejer, tycker att jag nyligen rensat ur en massa skit men nu har vi kastat hur mycket som helst till. La ut lite Ebba-kläder på Tradera innan vi åkte på semester, fick in lite pengar när vi kom hem. Slängde ut ltie grejer på Blocket igår och har redan blivit av med fotöljer, bokhyllor och en bäddsoffa...2200 kr till rusten!! Gör lite saker i min takt men det är ju hur skönt som helst när inte lilltroll är hemma och håller låda....idag satt vi ute i lugn och ro och prata & drack kaffe när regnet öste ner. Kan man ens göra sånt?!

Var till L,B & K igår ett par timmar på kvällen, blir inte så ofta nu för tiden, E skulle nog blivit besviken om hon visste, skönt att vuxenumgås lite å. Tror inte fröken kommer hem i morrn heller för då skulle hon minsann till Hedesunda och fiska & sova.

Nu ska här kollas på Lost...så vi blir klar nån gång som alla andra.....

din kommentar
från: Helena

Vad är det som ska byggas..?

Härligt med lite extra cash! :)

2010-07-23 @ 00:26:49
från: Anonym

Ett nytt sovrum till oss!! Får förklara sen för det är lite komplicerat :)

2010-07-23 @ 21:27:34

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback