Det närmar sig..

Nu är det mindre än en vecka kvar till lilltrolls födelsedag!! Stora tjejen!! Här ska firas, insåg precis att Mira & Meja kommer på måndag och då måste jag ju hinna storstäda innan dess, hum! Alldeles för fint väder för att vara inne ju, å i helgen är det 30-årsfest. Blir en hel veckas firande, på onsdag kommer släkten & på söndag kompisarna & mammans kompisar som vill vid 14.30!

Folk bjuder in sig själva som de vill & jag har bjudit vissa när jag pratat med dem, den som vill är välkommen när som. När man frågar Ebba vad hon önskar sig i present så säger hon bara att hon vill att alla ska komma och kalasa, hon behöver inga paket!!!! Söta tjejen!!

Nu ska ett paket slås in....sen ska jag i väg och handla presenter till 30-åringarna.

din kommentar
från: Helena

Men är det fint väder behöver du ju inte städa - då kan ni ju vara ute! :)

2010-06-03 @ 23:25:33

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback