Eric vs. Christer

Igår handlade Ebba för sina födelsedagspengar sin allra första musikcd:



Min allra första (jag var några år äldre förstås) jag fick i present var:


Det är skillnad det!

I Ebbas skivköp inkluderades det även en stor affisch med Eric på, hon kan få ha den uppsatt, lite trevligt kan väl mamman få ha och titta på också.

din kommentar
från: Angelica

haha, en affisch??!! Undrar om ella också ska få en eric saade skiva :) Hon var för övrigt rätt så lycklig efter gårdagens bollibompa.. Hon ville ha Erik saades läpp.. haha undrar vad hon menade med det?

från: moa

hhahahahhaaha skön :P

2010-06-17 @ 11:27:31
blogg eller hemsida: http://woonies.blogg.se/
från: Helena

Min första skiva som jag köpte var en singel (vinyl) med Kikki Danielsson "Bra vibrationer" Inte för att jag tyckte att den var särskilt bra, utanför att jag hittade på den, kände igen låten, & så var den billig...

2010-06-17 @ 23:12:14
från: Anna

Åh hon va ju så gullig när hon började sjunga "Manboy" när jag var och hälsade på...hihi!



Man blir glad i hela magen när man ser de små solstrålarna njuta av livet :)



Förresten, kom och tänka på loppisen, har du fått koll på nån lördag som passar dig?



Kramis!

2010-06-18 @ 21:28:35
blogg eller hemsida: http://levinda.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback