Regnigt.

Skulle vart till Gysinge och jobbat lite idag men det var ingen idé när regnet öste ner. Var på Megaloppis. Hittade inget, jo, en tavla men det fanns ingen försäljare så jag tröttnade efter två försök. Jordgubbar & mjölk gjorde dagen somrig! Pizza gjorde dagen helgig!

Om nån missat så är det fotboll på tv:n i en månad. Undrar hur många karlar som sagt att de inte "behöver" titta så mkt, inge roligt när inte Sverige är med - men sen sitter de där ändå. Tur för min del att jag är rätt så intresserad. Iaf så pass att det inte stör mig att vi tittar på England - USA en lördagkväll.

Kalas i morrn, gissar att vi blir inomhus...

din kommentar
från: Helena

Tur för mig att min karl inte är fotbollsintresserad :)

Vad var det för tavla du hittade..? Skumt att det inte fanns nå'n försäljare... Vi fyndade en hel del :)

2010-06-12 @ 23:48:41
från: Angelica

ni kikar solen fram ivf :) ses sen!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback