Fredagslunch i Gävle.

Jahopp. Undrar va vi ska hitta på nu då. Har egentligen massor vi skulle unna göra hemma men ändå är jag så dampig så jag vill åka iväg. Cykelpremiär för i år isf. Eller så promenerar vi till affärn bara....lite sugen att köpa nåt gott till kvällen (läsk läsk läsk!) även om det bara är jag som har fredagsmys. Känner mig rätt nöjd med det för jag har lite att pyssla med....fast jag skulle behöva mer vitt garn.

Har vart till Gävle på fm, Biltema & Classe. Å så lunch på 9an. Mys! Köpt bokstavsstansar..och då fick jag minsann köpa mig en egen hammare fick jag höra, kändes lite lustigt att gå runt med en hammare i väskan på stan + att jag hade en rakapparat som A köpt. Man kunde ju lätt tro att jag gjort inbrott nånstans....

Nä hitt på nåt då...Ebba sitter i sin säng och läser högt...rätt skönt när hon hittar på nåt eget.

din kommentar

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback