Ny bil?

Nyklippt är jag. Syns knappt. 15 min tog det, för 380:-. Tur att jag inte är en sån som klipper mig ofta....det viktigaste är iaf att det är lite tunnare. Han hade kunnat tagit ännu mer, inte på längden, men på tjockleken.
Råkade smita in på Gallerian och kunde inte motstå en svart skaljacka. Har vilja haft en så länge nu men de kostar ju lite.....den här var nedsatt från 799:- till 399:-, perfekt!

I morgon ska vi ev. åka till Lindesberg...förhoppningsvis kommer vi också hem med en ny bil. Och UTAN skruttsaaben. Men de får vi se då, roligt med en familjeroadtrip iaf!

Ska strax hämta lilltroll från dagis sen får vi se vad vi hittar på, mamma kommer hit på em och ska sova här. Vet en som kommer bli glad, för hon vet inte om det!

din kommentar
från: Anna

Vad vill ni ha för bil då? Det lutar åt Saab faktiskt för oss =)

Kram


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback