Härliga helg.

Helgen började strålande...Helena och Alice kom förbi en sväng på fredag fm, hann med lite prat och lek. Alice matchade Ebbas koppar:



På em höll vi oss ute och Anna kom på besök och även mamma tittade förbi en sväng!! Satt i solen i lä och fikade och fick lite färg i ansiktet. Ebba fick ha Anna för sig själv en stund då de lekte doktor och hon var såååå nöjd!!!

I lördags var det målningsdags, grundfärgen skulle på och stugan är nu mer helt vit. Vi målade alla tre, Ebba var med hela tiden fast det tog nån timme. A skulle måla fönster (han menade då runt fönstren..) Ebba försvann bakom hörnet ett tag och målade, ropade att i skulle komma och titta, hon gjorde som pappa fast bokstavligt talat:


Hon skämdes lite sen, fast det gick över när hon såg att jag tvättade bort färgen.

På eftermiddagen drog vi på en roadtrip och hälsade på Markus, Emma och katten Bruce i Falun, mycket trevligt!! Fick med dem på McD på hemvägen, Ebba var supernöjd. När vi kom hem somnade hon omgående och vi somnade i soffan båda två, hyrde nån bedrövligt kass film med Matt Damon som vi inte tittade klart på ens - The Informant! Se den inte...

Hade hoppats att helgen skulle fortsätta lika härlig, men dagen känns som platt fall, de enda som hänt är att vi storhandlat. Tror jag fått vanan av att umgås intentsivt som gjort att dagen kändes seg! A är och jobbar nu....ska fixa med gardinerna, sen blir det nog läsa...

din kommentar
från: Anna

Härliga dagar!! Jag tackar för i fredags, hade såå roligt och mysigt med er båda, puss på er!!!



Tänk vad bra människor man tycker om kan få en att må ler



Som att man travar på små rosa fluffiga moln...hihi! Jag log och var jätteglad efter timmarna med er och det tackar jag för!!



Hoppas veckan blir bra, kramkram!!!

från: Angelica

haha,, men go´biten... inte lätt! Tur att det gick att torka bort ivf :)

2010-05-09 @ 22:02:39
blogg eller hemsida: http://minamobilbilder.blogg.se/
från: Helena

Jag tackar & bockar oxå för lek-/pratstunden! :)

Hihi... Ja, måla fönstren var det ju ;)

2010-05-09 @ 22:44:02
från: Mormor

har pappa lärt sig nu att barn gör som man säger, sött var det i alla fall, jag tycker hon var duktig.

2010-05-10 @ 07:20:17

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback