världens bästa.

i morgon är jag ledig. ledig.ledig. å jag har inte ett enda måste.
har vart några tunga dagar nu. eller snarare nätter när jag inte kunnat sova.
ligger bara å stressar upp mig själv dessutom. andreas skäller på mig
för att jag håller på så. å jag vet ju att det inte är bra alls.

var ledig i fredags också förstås. fixade med julgardiner & lite andra julsaker.
sen hann jag inte mer för det var klippdags. blev en ovanlig frisyr. vande mig när jag
satt där å tittade i spegeln. sen kändes det konstigt. sen bra å nu drygt.
tur att hår växer.

traskade vidare till helena. stannade och köpte en liten present till anna.
såg en sån söt ängel i ett fönster som liksom passade henne. önskar
man hade tid å tanke (ibland också pengar) för sådana infall oftare.
kom till helena och fick en present av henne. sån överraskning. men såna där
saker kan göra min dag. jag blir så otroligt glad bara av att veta att någon tänker
på en så. tack tack.
åkte till valbo. först till anna på fika. sen till köpis. handlade lite grann.
när jag kom hem kom lina & björn över. jag åkte och hämtade mat från klaras till oss.
sen idol-final. å ja. visst slutade den bra!
jobbade hela lördan. sen vart det sovdags typ. stackars andreas när jag är så tråkig.
innan jobbet på söndan hann jag få upp lite mer juliga saker. men hade inte allt för att det
skulle bli ritkigt bra.

inatt sov jag fyra timmar. å sen jobb 10-19. det var inga kunder å andreas fick höra en massa gnäll.
superseg dag. när jag kom hem efter 20 hade han satt upp ljusslingor på altanräcket + en liten
snöstjärna som lyste utanför. han hade köpt två ljuslyktor och en stjärna till fönstret (jag hittade
ingen på stan i gävle idag å var muttrig över det. vi hade inte tänkt lika. men jag byter inte bort denna
för allt i världen.). kanske inte något han skulle ta sig för i vanliga fall. men allt de har han gjort bara för att jag inte ska stressa runt en massa.
ibland undrar jag hur jag någonsin kan vara arg och irriterad på honom. han är så genomsnäll å go.
och för er som kanske såg i aftonbladet på "smartaste i din kommun" igår så ligger han ju på delad tredje plats!! hoppas bebisen kan suga åt sig av den genen.....

å ikväll ringde även kusin lina för att kolla om bebisnyheten stämde. hade berättat för faster & kajsa.
roligt att prata med henne iaf!!! å jag tror de blev riktigt glada allihopa.....

din kommentar
från: Sandra

Det har väl vart nån släng av fullmåne i helgen, kanske inverkat på sömnen! Eller ja förmodligen när det gäller dig :) Hehe tror det är lika bra att mitt högskoleprov gått ut jag.... Tur man kom in ändå :)

från: anki.

jaa....de var ju fullmåne!!! De sa ju mamma att det skulle va på söndan. Att jag aldrig fattar sånt! Ja de provet muttrar jag bara åt...önskar jag fått ett till poäng, då kanske jag gått en vettigare utb.

2006-12-05 @ 10:06:25
från: Helena

Jaså, du har en så smart karl! =) Å dessutom snäll! Är ju super! =)
Å du blev ju faktiskt supersnygg i håret! Så jag tycker gott att du kan gå runt & visa upp dig & sträcka på dig! =)

2006-12-05 @ 13:51:49
från: Anna

Det var så mysigt och skoj när du kom och hälsade på och jag tackar så hemskt mycket för den underbart söta ängeln *ler*. Den gör sig så fin på mitt bord! Och du, du blev jättefin i din nya "ovanliga" frisyr. Men om du aldrig kommer till ro med den så får du ju trots allt glädja dig åt att håret ju faktiskt växer...hihi! Nästa gång är det min tur att komma hem till dig och se hur julefint och mysigt du har fått det *ler*

2006-12-05 @ 18:22:11
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback