ambivalent.

ok. födelsedagsfest. blir nog kanske inte av ändå. om vissa inte kan
komma är det ju inte ens skoj. hihi. nä men det finns inge pengar. det är
en massa flyttande som ska göras och jag kan inte avvara fler dagar på
tentaveckan. det är nog i princip omöjligt. så. helgen efter kanske.
då är det lön och tentan är inlämnad på fredan.
eller kanske aldrig. man vet ju aldrig. ambivalensen tar väl över så kan
jag inte bestämma nåt så blir det inget. tyyyypiskt!

läste nå frågegrej i en tidning då de frågade typ bästa sidor och sämsta och sånt.
å jag börjar faktiskt bli tokirriterad på min dåliga sida. den ambivalenta. kära nån.
kan jag bestämma mig för något någon gång. det blir inte fel. eller så blir det de
och då är det så!! skärpning!!

om den andreas som skrivit kommentar läser igen. vad är felet med dem?
bara nyfiken. jag har iofs aldrig gillat nån låt med dem förr men jag tänkte..


din kommentar
från: Helena

Ok, jag stryker den 18:e i min kalender & siktar in mig på den 25:e istället.
Vad betyder ambivalent..? Det var ju 7år se'n jag gick ut högskolan, så jag är nog inte så smart längre....

2006-02-10 @ 13:21:26
från: Anonym

Ok, jag stryker den 18:e i min kalender & siktar in mig på den 25:e istället.
Vad betyder ambivalent..? Det var ju 7år se'n jag gick ut högskolan, så jag är nog inte så smart längre....

2006-02-10 @ 13:21:42
från: Helena

Ok, jag stryker den 18:e i min kalender & siktar in mig på den 25:e istället.
Vad betyder ambivalent..? Det var ju 7år se'n jag gick ut högskolan, så jag är nog inte så smart längre....

2006-02-10 @ 13:22:01
från: Helena

Ok, jag stryker den 18:e i min kalender & siktar in mig på den 25:e istället.
Vad betyder ambivalent..? Det var ju 7år se'n jag gick ut högskolan, så jag är nog inte så smart längre....

2006-02-10 @ 13:22:39
från: Haha!

Det blev nå datafel & jag klickade massor av gånger, men det hade tydligen gått fram ändå..? Å nu får jag inte bort det... ;-)

2006-02-10 @ 13:24:03

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback