foucault.

idag har jag pluggat så flitigt som jag inte gjort på väldigt länge.
å då har jag inte gjort särskilt mkt alls eftersom jila &
carola redan gjort
det jobbiga.
sen har lina vart här ett par timmar, skoj!!
nu blire nog bara soffa å kramas för mig....om jag inte kommer mig
för att färga håret då.
krya på er alla sjuklingar!!!!

å helena de var snällt sagt,tack! blir nog folk här den dan också fast släkt
å sånt då..
ses på fredag!!!!

din kommentar
från: Helena

Jamen då har du fullt upp ändå på födelsedagen då! Så du inte känner dig alldeles ensam & övergiven! Skickar dig en tanke på den da'n iaf, så dyker jag upp till helgen se'n! =) (men har fortfarande inte fått nå'n önskelista...)

2006-02-10 @ 07:04:15

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback