hotell.

blev en hemresa iaf igår, skulle stanna men de hade redan löst uppgiften vi skulle göra.
så det blev hem och städa igår. inte för att jag städade mest. men lite + att jag lagade
maten och det händer ju inte allt för ofta.
har iaf bokat hotell 1-3 mars när vi ska på depeche. får bli andreas födelsedagspresent
till mig. har tjatat i över 1,5 år nu å aldrig har vi kommit i väg och bott på hotell. ska bli
sååå mysigt. shoppingen kan jag väl glömma eftersom vi aldrig har några pengar men
vad gör det, jag är överlycklig ändå.
hade tänkt å ha fest nästa helg. men jag vet inte hur de blir. får se vad som händer. är
otroligt dålig på att arrangera såna där saker. egentligen har jag väl inte tid eftersom tentan
kommer ta sjukt många timmar att skriva. men jag ska väl sätta en dag åt kalas.
så vill man får man komma då den 18.



din kommentar
från: Helena

Jag vill komma! =) Du får väl återkomma med tid samt en önskelista! =)
Du skulle ju annars kunna ha ett "vanligt" kalas när du fyller, men det är väl lite knepigt just den dagen med folk som firar sina kära. Fast för mig är du den enda kära jag vill fira den da'n! ;-)

2006-02-08 @ 12:39:37

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback