klassfest.

i morse gick jag & a upp samtidigt. har typ aldrig hänt. han skulle skjutsa mig
till stationen också. lyx. men tydligen hade han slarvat bort bilnycklarna så det
var bara för mig att ta en snabb promenad till stationen.
sen på tåget flippade min älskade freestyle ur totalt. höjde å sänkte ljudet som
den ville. fick kasta ur hörlurarna så inte öronen skulle sprängas. karln bredvid
tittade lite fundersamt.

sen planerade vi vår avslutning. ska ha klassfest när vi lämnat in våra uppsatser.
och sen när opponeringen är klar ska vi ha avslutning i kyrkan å man får sina
intyg och anhöriga får vara med. tjusigt värre måste jag säga. hoppas alla planer
går som de ska för det ska bli kul att göra något med klassen för en gångs skull.

seminariet gick bra. jag sa inget. som vanligt. men det var andra som fixade det.
upptäckte många traderakompisar i klassen. trivsamt med fler likasinnade. hihi.

trött på negativa kommentarer, egoism, nedvärderingar och liknande. så gör man
väl inte för att behålla sina vänner.

krya på dig virre!

din kommentar
från: Helena

Förstod inte riktigt det där med kommentarerna... Var det i skolan eller här hemma..?
Vi hade oxå avslutning i kyrkan. Sådär skolavslutningsaktigt & jättemysigt! =) Men tydligen är inte det så vanligt att man har det på högskolan, utan det brukar vara "Här är era intyg. Tack&hej!" När planeras avslutningen bli då?

2006-02-10 @ 07:10:54

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback