mmm.

skulle vilja tacka alla söta vänner som kom i lördags.
hade så kul å blev så glad. å ville inte att det skulle ta slut.
fast jag skulle lyssnat på lina. fick en dvd-film med en massa
gamla minnen av sandra. det var nog den mest genomtänkta
och speciella presenten jag någonsin fått. men tack alla
andra också ni är lika speciella.
blev hockeyfinal hos lina & björn med ett par stycken på söndan.
idag har jag vart i skolan. blaha blaha med metod. får se hur det
ska gå.
i morgon bär det äntligen av till sthlm iaf. mysigt!

å har man inget att göra bör man leta på en nöjesmix, eller
längta efter nästa. att läsa vad Sara H-M skriver på näst sista sidan är
så otroligt roligt. sitter å skrattar för mig själv hela tiden. mycket
bra tankar. och i det senaste avslutade hon mkt bra om att skita
i vad andra tycker. jag är på väg jag å. men osäkerheten kryper
fram då och då märker jag. flåt om jag beter mig konstigt.

jag är skyldig nån pengar va?

din kommentar
från: Sandra

Åååh va söt du är!!! Hade jätte trevligt och kul hos dig på festen, prinsan var sådär men vad gör väl det när festen gjorde hela kvällen!!!

2006-02-28 @ 19:19:58
från: Helena

Tack själv! =)

2006-03-01 @ 15:42:15
från: Sandra

What?!? Här har man vart borta flera flera dagar och inget nytt inlägg i bloggen?! ÖH! Hade förväntat mig en härlig långläsning här hörru. :P Ska väl ta och uppdatera min egen då, får väl visa tanten hur man föregår med gott exempel... :P

2006-03-07 @ 09:24:36

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback