bio.

helg igen. inte så mkt planer mer än kalas en sväng i morgon.
blir de fint väder vill jag gärna besöka stranden förstås.
har jobbat hela veckan. massor med folk å massor att göra.
hälsa på katja och emilio en kväll. längesen å han hade fått små tänder nu.
sovit i stugan å. hur skönt som helst att vakna där.
inte hunnit träffat andreas mer än nån timme i veckan så nu har vi
tagit igen det med en bio. såg så klart pirates. som jag väntat.
å än en gång en film att skratta åt. alldeles perfekt för mig de där.
nu är det bara att vänta till nästa. om ett år.
en veckas jobb till. sen blir det lite ledighet och resa och så.
å virre hade fått sitt hus idag. inte annat än att man blir lite avis.
annars är jag prickig i hela ansiktet och på hela halsen.
lite fundersam vad det kan vara. nog för jag brukar ha finnar.
men inte på de där viset...jag är äcklig!

din kommentar
från: Helena

Men usch så du säger om dig själv! Å så illa var det ju faktiskt inte. Jag hade ju inte ens sett innan du visade. Inte för att jag är känd för att lägga märke till saker, men ändå... Roligt att ses idag iaf =)

2006-07-16 @ 18:48:23

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback