helg.

vilken helg. bästa dagarna på länge. somrigt.
har väl inte direkt solat nå. man får inte uppträda som en strandad val på hedåsen
när det på benet inte är riktigt färdigt.
var till ocklahoma i fredags å tokade med a.a och d. man kan bara skratta hela tiden
när man umgås med de där. åt en ofärdig pizza och köpte kryddor. å korv.
var en lugn kväll med fotboll. benknäckargänget som jag somnade till. och vi
hade iaf tur med vädret. svårare att somna till svenska filmer.
igår åt vi ikapp i polen. jag. sandra och helena.
fick än en gång en juleröd ton. den här gången i ansiktet.
åkte till s&s och fick grillat som a&d fixat. godaste jag ätit på länge. spelade kubb
och kollade på film & kort från midsommar. åkte inte hem förrän vid 22.30.
då blev det lite wow.
idag har vi kastat massa pil. å jag har hunnit fixat med en massa annat. å tagit
det lugnt dessutom. härligt!!
nu ska vi grilla regnbågen vi drog upp för nån helg sen. mums!!!

din kommentar
från: Helena

Appropå Äta ikapp i polen... Själv la jag ner mammas skjorta "bland de andra grekerna" ;-)

2006-07-03 @ 17:43:10
från: andreas

runt den 30:E kommer jag hem. då vill jag äta ikapp!!!!!!!!!!!


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback