då.

idag..så här mitt i all schlager...ja. jag förvandlas vid vissa tidpunkter till en schlagernörd.
så fick jag en sån längtan efter att åka på hultsfred. speciellt med er mina kära kompanjoner.
om de inte var så att det jämt krisar sig med ekonomin så skulle jag fundera varför man
inte far dit. ok. små barn å andra saker. visst. men egentligen vad gör det. mmm...
jag är verkligen sjukt glad att jag har såna härliga minnen från de två åren!!






din kommentar
från: Sandra

Vilken tjusig sida! ;P
Och ja, när allt kommer omkring så har man alltid minnena kvar, det är de som betyder nåt. Som man kan ta fram och drömma tillbaka. Och oj så roligt vi hade!

från: andreas

ja helt galet! är sugen jag med men var ska man få pickadollerna ifrån. får slå upp ett tält i gysinge ist anki! inte helt fel det heller =)

2006-05-22 @ 17:57:25

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback