sol.

sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol sol.
äntligen.
äntligen mail från handledarn. gissa om jag kommer får examineras i december då.
men just nu orkar jag inte bry mig. det är fint väder och sol. och i morgon har jag en altan.
idag har vi bjudit mamma och mormor på grillat. efterskottsfödelsedagsmiddag och present.
kände mig konstig i förrgår. liksom seg. igår var jag torr i halsen. och helt plötsligt
gjorde den jätteont och jag fick hög feber. kände mig ritkigt krasslig. provade som vanligt
alla huskurer men ökade även ut med någon slurk avskyvärd whiskey.
i morse när jag vaknade var jag pigg igen. gör lite ont i halsen. men man kan ju fundera om det hjälpte.
åsså det bästa är väl tunisien en vecka i sommar. så mycket som är osäkert nu med jobb
å grejer å både jag och a jobbar hela sommarn. men de två veckor sandvik har stängt har vi pillrat in
en enveckasresa. och med lina & björn dessutom. kan bli sjukt roligt.


din kommentar
från: Helena

What!? Blir det ingen examen till sommaren!? Vad otroligt skönt med Tunisien! Fast de kommer vara grymt dryga på Lina som är blond skulle jag tro! När åker ni? Skicka ett vykort! =)

2006-05-05 @ 13:35:39
från: Sandra

Men duuu, nu är det väl ändå dax för en update!! Vad har hon för sig på söndag? Tid för en fika?


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback