fel bil.

igår var vi ut och åkte en sväng och kikade på lite hus och åkte lite gator man aldrig åker annars. stannade på ok i björksätra för att tanka & köpa korv. var en bil som stannade bakom och tankade och frun (ok..jag vet inte om de var gifta då...) som satt i bilden bakom såg mig för jag satt å stirrade lite (trodde det var en gammal väns föräldrar). karln gick in och betalade och andreas var där inne.

när den där karln kom ut igen gick han rätt fram till vår bil och öppnade dörren och började sätta sig men for snabbt ur bilen när han insåg att hans fru förmodligen inte förvandlats till en liten bebis.....jag satt i baksätet och gapade som ett fån & tänkte att han borde väl upptäcka att det är fel bil så jag hann inte ens säga något. han lommade bak till sin bil och jag hörde att han sa "fel bil" till frun som satt med ansiktet i händerna och höll på skratta ihjäl sig (hon visste ju att jag satt där dessutom). och jag kunde ju bara göra lika...flinade lite åt henne när de åkte förbi sen...hon mobbade nog honom resten av dagen stackarn...var ju inte ens lika bil.

nycklarna satt ju i så hade han vilja bytt så hade det bara vart att köra i väg & fått en saab. en 26-åring & en 2-månaders bebis!

din kommentar
från: Anna

Haha! Man måste va ganska tankspridd om man sätter sig i en bil som inte ens är lika sin egen :) Ni fick er ju ett gott skratt iaf..hihi!

från: Annika

haha stackarn! antar att han körde i 200km/h därifrån ;P

2007-08-11 @ 11:41:44
från: Sandra

Hahaha kära nån! Tur att han insåg det så ni inte blev kidnappade ;)

2007-08-11 @ 15:14:55
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Anna H

Gu va roligt :)

2007-08-11 @ 17:56:29
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se
från: Rosa84

Haha gud vad pinsamt för honom! :-)

2007-08-11 @ 18:06:01
från: Sandra

HAAAAAAAAAAHAAAAAAAAHAAAAAAA *frust*

2007-08-11 @ 19:43:18
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Sanna

Sånt där trodde jag bara hände i filmer ;)

2007-08-12 @ 09:32:12
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Danne

hahaha så där gjorde pappa en gång med,såg skitkul ut:D

2007-08-12 @ 11:00:03
från: Mamma

Tur att han inte körde iväg, för jag vill ha min dotter, mitt barnbarn och min svärson kvar i den familj de är, alla tre lika underbara

2007-08-12 @ 12:17:53
från: Helena

Hahahaha! Skitql ju! :) Fast inte för honom kanske... ;) Man har ju hört ryktas om karlar som byter ut sin 50åriga tant mot två 25-åringar, men... ;)

2007-08-15 @ 17:02:33
från: Patrik

Grymt roligt. Vad sjukt kul om du bara hade suttit där bak tyst och inte sagt något och han hade kört iväg, se hur långt man kommer liksom.

2007-08-18 @ 12:47:54
blogg eller hemsida: http://norrlund.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback