hur kan de veta?

efter att läst rekomendationer hos både sandra & anna så var jag ju tvungen att kolla.....

last.fm

var bara att skriva in him eller in flames (oki du får välja själv då...) så blev det bara bra musik. slipper jag sitta å ladda hem olagligt & sen göra en lista på winamp som jag lyckas fippla bort på en gång. dessutom kan man lätt välja efter vilket humör man är på. toppen att ha när man sorterar semestertvätt....

din kommentar
från: Sandra

Nu har jag också provat det där - såld! Värsta bra! :D

från: Rosa84

Jag var tvungen att testa det där på en gång.
Vilken supersida! Speciellt när jag sitter vid våran bärbara & inte har så mkt musik att lyssan på där.
Nu ska jag ta & lyssna på den sidan på lite favoriter & tvätta en hel del semestertvätt jag med. :-)
kram

2007-08-20 @ 13:45:08
från: Sandra

Jamen visst är det BRA!!

2007-08-20 @ 17:23:44
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: Helena

Jag trodde att det skulle komma en semesterresumé... Hur har ni haft det!?

2007-08-20 @ 18:38:06
från: Anna

Jamen visst är det en grymt bra sida det där!! Välkommen hem förresten, såg att bilen stod på parkeringen när jag åkte från mor å far idag =)

2007-08-20 @ 20:02:11
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback