kaffet då.

storhandlade idag. hade för en gångs skull skrivit lista. glömde den i bilen men ansåg att jag skulle komma ihåg allt. det var ju eg bara en sak som var viktig: kaffe. ebba skötte sig ypperligt och somnade till och med i selen så jag behövde inte känna mig nå stressad. men vad kom vi hem utan? kaffe. åhh suck! bara det vi har räcker till i morrn bitti annars kan jag nog spåra ur. ska nämligen till gysinge och inventera i affärn. kliva upp tidigt är man inte riktigt van med nu när vi har semester.

var förbi antikvariatet igår och a frågade så där i förbifarten om han hade nå singstar. å visst.350 kr. för 2 mickar & 2 spel (vi har mickar). svenska hits & 80-talslåtar (wihoo!). så jag kunde ju inte låta bli.....har nämligen sett att det är 2 mickar ute på tradera som är uppe i 310 kr nu. så jag ska sätta ut våra så kanske man nästan kan få tillbaka pengarna. hihi. vi hade sångfest här på kvällen jag & a. 80-talslåtarna hade man ju inte en suck att hänga med på å grannarna hade nog inte nån god natts sömn. ebba däremot sov alldeles ensam på övervåningen för första gången. ska väl snart börja med egen säng åt henne....fast det kommer nog bli läskigt för mig!

din kommentar
från: Pia

Jag vill oxå ha singstar! Verkar roligt =) Fast det kan ju va lite sund om grannarna då.. heh..

2007-08-31 @ 10:06:50
från: Helena

Vilket kanonklipp! :)

2007-08-31 @ 13:32:14
från: Sandra

Va kul, då får ni styra upp en sångkväll framöver! :D

från: Sanna

Jag bara grät och grät första kvällen vi la Junia i egen säng. Tyckte så synd om både henne och mig. Men det kändes bättre redan andra dagen, så stå på er. Och prova gärna 5 minutersmetoden, den funkade jättebra på Junia, men vi började nog lite för sent, hade nog varit bättre om vi börjat vid 5 eller 6 månader.
Kram

2007-09-01 @ 11:31:26
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Jenny

Har en fundering angående din blogg före denna, vart har du köpt kattställningen nånstans? Tyckte den verka rolig när dom kunde klättra i tunneln =) //JennyL

2007-09-03 @ 15:37:56
blogg eller hemsida: http://katiinka.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback