ps3.

i vintras började jag tjata om ett ps2 men det blev aldrig nåt. andreas har ett xbox men det är så tråkigt. ville ju ha roliga spel som singstar...som jag aldrig provat iofs. så efter en relativt billig semester satte köpbegäret in hos sambon (å jag bromsade väl inte upp det hela..) så vi var till valbo igår och köpte ett ps3. dyrt: jo visst! men det blev ju ingen utlandssemester i år så vi kunde ju få spendera lite pengar på nöje. dessutom är vår dvd trasig så nu behöver vi inte investera i en sån heller.

köpte mig ett sing star och fick med andreas så vi satt och sjöng till halv 2 i natt. ebba sov i lugn och ro trots våra ilskna toner! fast sitta uppe så där på nätterna är ju lite halvdumt när bebis vill vakna halv 8. kul är det iaf!!

din kommentar
från: Anna H

SingStar e ju skitkul!!! :) Vill oxå ha.

från: mormor

Hm,skulle nog ha varit kvar o sett till att ni kom i säng. Förstår om Ebba sov (eller låtsades i alla fall), hon ville väl inte höra er. Synd att Andreas var feg att sjunga när jag var där, hade velat höra en duett med er. Själv sov jag gott efter att få vara o träffat lilla go´biten igen.

2007-08-21 @ 10:20:15
från: Sanna

Mikael har tjatat om en ps3 hur länge som helst, men det blir nog inte av än på ett tag.
Singstar är hur kul som helst! Men lycka till med att få folk som hälsar på en att vara med och sjunga. Ingen vågar vara med på sång! Men jag älskar det och likaså Mikael, så vi brukar också sjunga ett x antal timmar när vi sätter igång ;)

2007-08-21 @ 11:29:31
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Helena

Singstar tycker jag är lite läskigt... Men musik-Buzz borde ni investera i! :) Men det kanske är Playstation..? Eller är det ingen skillnad på det & x-box..?

2007-08-21 @ 12:58:31
från: Danne

Meeeeen ni ska ju ha ett xbox 360....Svikare...

2007-08-21 @ 21:43:39
från: ante

när får jag komma och sjunga? =)

2007-08-21 @ 22:32:48
blogg eller hemsida: http://[email protected]
från: Sanna

Förresten, vad är det för singstar ni köpt?

2007-08-22 @ 09:24:25
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Sandra

Ja men det är ju kanon för att komma igång! Kan även rekommendera en träningsboll, hur bra som helst! Som ett eget hemmagym :)

2007-08-22 @ 16:35:39
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback