hedesunda.

i måndags hade mamma och pappa tagit helledigt från affärn så ebba skulle få träffa mormor och morfar i lugn och ro. så när andreas kom från jobbet åkte vi ut till hedesunda. så skönt att komma ut dit. det är den mest avslappnande platsen i världen tror jag. känns som all tid stannar när man kommer dit och inget kan stressa upp mig!! vi fick superfint väder och mormor och morfar bar runt lillfröken som var vaken stor del av tiden och tittade och pratade en massa! fick fika & äta i lugn och ro och jag kunde springa runt och dryga med kameran! tack allihopa för en sån härlig dag.....


din kommentar
från: Anna

Åh va mysigt med en stuga man kan åka till sådär och bara slappna och stanna till i nuet för en stund.
Vilken härlig dag ni verkar haft och vilka fina bilder!
Kommer ihåg när vi sov i eran husvagn på gården där i Hedesunda när vi var mindre..hihi! Och gick och fiska nånstans i närheten och la fiskarna på husvagnen, det minns jag oxå =)
Kram!

från: anki.

haha..ja å fiskarna låg i solen å flugorna invaderade dem =) husvagnen är nu mer typ inväxt i trädgården!!

2007-07-18 @ 12:41:28
blogg eller hemsida: http://ankibjork.blogg.se
från: Helena

Ser ut som om ni haft det riktigt härligt! :)

2007-07-18 @ 12:51:09
från: Anna

Ja det minns jag oxå, att flugorna invaderade de där varma äckliga fiskarna i påsen...hahaha!!!
Jasså husvagnen har blitt en del av trädgården, låter rätt charmigt det med =)

2007-07-18 @ 13:49:32
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Sandra

Du jag väntar fortfarande på att jag ska få följa med till Holland... ;)

2007-07-18 @ 17:33:48
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Sandra och Alma Nova

Åh va mysigt! Kul att se mormor och morfar på bild också. Det var länge sedan :-)
Vi är tillbaka i Uppis, det blåser på oss här!

2007-07-18 @ 18:31:47
blogg eller hemsida: http://almanova.blogg.se
från: mormor

Morfar o jag tackar för att vi fick låna Ebba med familj en solig dag i Hedesunda

2007-07-23 @ 11:27:27

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback