7 år.

idag fyller körkortet 7 år. grattis grattis till det. undrar när jag ska lära mig köra bil då?!

ok. jag kan rätt bra så länge jag slipper backa eller parkera. fast jag gillar det inte. dock tycker jag ändå rätt mkt om att köra ewn. automat är fantastiskt!

din kommentar
från: Sandra

Hehe mitt fyller snart 7,5 och jag ska nog gå utbildning och övningsköra med Rasmus - scary!!

från: Pia

Grattis i efterskott till körkortet ;)
*fundera* hur länge har jag haft mitt då? hmm fem år snart, i juni =)

2007-05-07 @ 08:43:59
blogg eller hemsida: http://bloggen.fi/PiaF
från: Lillkusinen

Jag har ju skaffat körkort jag med, och det har jag ju haft i FLERA månader!! Med tanke på att jag oftast brukar köra runt med Markus och Kajsa i baksätet tycker jag att det är en bedrift att jag lyckats behålla det:P

2007-05-08 @ 18:03:17
från: Helena

Å mitt fyller 11 i höst...

2007-05-11 @ 16:04:27

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback