mittvecka.

idag är det soligt. wihooo!! känner mig äntligen lite piggare!

trots nedstämdhet och oplanerade dagar så går tiden väldigt fort och det dyker upp roliga saker. så ingen uttråkning här inte. i måndags var jag & anna till köpis. äntligen fick jag strosa runt så som det var tänkt förra gången. anna är en väldigt bra shoppingsällskap! åt & handlade lite grann iaf. är ju inte rikast i kommun direkt. på kvällen såg vi
night at the museum. mycket rolig film! igår gjorde jag lite nyttiga saker (jaaa som att tvätta utan tvättmedel) och sen kom sandra hit och hälsade på!

fick mess om en lunchdejt rätt oväntat av anna min gamla gymnasiekompis!! så snart jag ska ner på stan och träffa henne. gå en sväng & äta innan hon ska hämta f på dagis! sen har andreas & jag köpt biljetter till pirates så det blir bio ikväll. måste passa på att gå nu för idag känns inte som en dag bebis kommer.

din kommentar
från: Anna H

Härligt väder här med :) Natt på museet e grymt rolig! Hoppas ni får en trevlig biokväll.

2007-05-23 @ 15:12:36
från: Anna

Haha ja det verkar ju som att vi är otroligt vuxna, kloka å allt sånt bra som kommer med åldern =).
Måste ju va därför vi har så skoj ihop =)))
I LIKE U girl, puss!!

från: Anna

Låter som att du haft det väldigt trevligt på sistone, kuligt!!
Hoppas pirates är bra, den vill ja se å!

2007-05-23 @ 19:42:37
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Det låter som om bäbisen skulle kunna tänkas komma just idag! Alla andra som fått barn har ju oxå känt att det ABSOLUT inte var nå't på g innan det helt plötsligt kom en bäbis ;-)

2007-05-23 @ 20:17:08
från: Sanna

Saknar det där att kunna gå på bio när som helst. Så man kan väl säga att jag är lite avis på er. Men jag har fixat barnvakt på tisdag, så då blir det pirates för oss ;)
Kram

2007-05-23 @ 22:14:49
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback