sömnlöst.

nähä men nu gick det inte att sova heller. inte så sugen att kliva upp kl. 6 så jag ska väl försöka trötta ut mig så jag kan lägga mig igen. är ju himla jobbigt att sitta upp och sova hela nätterna. den här tiden på morron brukar jag iaf kunna lägga mig ner och då sover jag minsann till 10.30. brukar jag ju inte ens göra om jag är bakis i vanliga fall!!

pirates var självklart jättebra! kan omöjligt bli nå annat!! kan dock inte förstå varför folk ska släpa med sig barn som ständigt måste springa på toa eller sitta å titta bakåt. alternativt en gång i kvarten ställa sig upp för att dra i kjolen som hamnat uppe vid hakan. sätt åtminstone på dem mysbrallor och be dem intressera sig för filmen!! annars kan de gå till mcd....

idag får man pengar!! så idag blir det nog att införskaffa sig lite saker till sig själv och nåt till mamman. sen ska andreas jobba natt...trööök! får jag väl lov att bli mörkrädd igen å....


din kommentar
från: Sandra

Tänk den som ändå fick pengar... :( En mån kvar... Suck!

från: Sandra

Tudilue! Hör av dig om du får för dig att gå på the town idag, eller kom förbi turistbyrån vettja, jobbar nog till 14-15 men skulle vilja gå en schväng efter å kika!

2007-05-25 @ 08:01:16
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se
från: Sandra

Nee modevisningen är ju imöra! Åker nog till los valbos after work istället.

2007-05-25 @ 13:17:42
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback