the roof is on fire.

köpte en sallad igår kväll på högbobaren. kl 2 på natten väckte andreas mig och sa att det brann där och sen var det action i två timmar framöver. jag är mycket nöjd med att titta på typ en miljon brandmän & ett par polisers arbete från fönstret. och det är ju lite facinerande med bränder...jag kanske måste bli pyroman...

men nej! det var faktiskt inte så att salladen inte var nå god så jag var tvungen att tända på! jag ville gärna att det skulle vara lite ladder 49 och att allt skulle sprängas men sån action blev det inte...kanske överdrev en smula....men det var mysiga timmar med tekakor (mest för att dämpa min halsbränna) och fönstertittande!
och på arbetarbladets hemsida står det för tillfället att det är högbogrillen som brunnit....


din kommentar
från: Helena

Det vore ju lite tråkigt för er om Högbobaren sprängts, med tanke på att det inte ligger så många meter från er...

2007-05-11 @ 16:03:05

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback