träsktroll.

inget bra humör idag. orkar inget. mer än att sitta här och leka med datorn. vill bara ha bekväma myskläder på mig. så skulle vi testa babyskyddet i bilen. å det gick ju inte alls. då blev det för mycket för mig och jag fick panik en stund. så världens snällaste sambo tog tag i det och åkte direkt till affärn för att kolla hur vi skulle göra. jag ville ju ha det där nya perfekta babyskyddet (ok hade ju vart bättre med bas som sagt..). kom på att jag betedde mig fjantigt så jag lagade lite mat för att vara snäll. så kom han hem och hade löst problemet genom att vi fick låna en bas också. så helt plötsligt blev allt bättre än bäst!!

love you



igår såg vi
shrek the third. (va?! är det fortfarande olagligt att ladda hem? äh...)  hur som helst var filmen rolig!!
madde var här och pratade ett par timmar!
annars mår jag bra och ingen bebis har kommit än. det är ju faktiskt 10 dagar kvar och rätt stor risk att man går över lika lång tid. men jag lovar att tala om när den kommit!


din kommentar
från: Anna

Åhh va han är gullig din Andreas! Påminner mig om min älskling som oxå gör allt för att få mig att må bra, så underbart!
Ja jag hoppas verkligen att du berättar när bebben kommer...för det vill ja veta =)
Puss på de!

från: Sanna

Men herre gud!!!! Nu är det inte långt kvar ;)
Kram

2007-05-31 @ 21:44:58
blogg eller hemsida: http://nuffs.blogg.se
från: Annika

Nu fick jag dåligt samvete att det inte funkade det som vi rekommenderade ;P Va morrigt att det inte står datum i dina inlägg. Jag som använder din blogg för att hålla mig uppdaterad om det hänt något nytt :) Säg åt bebisen att Isac längtar efter sin kompis nu!

2007-06-01 @ 18:46:55
från: Helena

Saknar oxå datum... Å fattar fortfarande inte vad babyskydd är... Nå't till bilen förmodar jag..?

2007-06-01 @ 20:40:05
från: anki.

ja ett babyskydd är det man har i bilen. (tips! om du ändå sitter vid datorn kan du ju söka reda på svaren lätt =) )

2007-06-01 @ 22:32:03

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback