avklippt.

gick ner på stan idag. utan vagn. kände mig totalt handikappad. vet ju inte hur jag beter mig utan den. halkade som tusan gjorde jag å..så jag får väl önska mig tantbroddar i julklapp då! kan nog räkna på ena handen de antal gånger jag vart ifrån ebba längre än en timme. känns såååå konstigt! var iaf till frissan och fick bort mina tovor som nästan var omöjliga att reda ut. kan ju inte sköta frisyrer jag...trots att jag älskar min lilla varelse över allt annat så är det lite speciellt att få vara för sig själv & bli lite ompysslad!

mitt humör är lite hit & dit å upp & ner tycker jag...kan bero på att vi inte bestämt nåt inflyttningsdatum. fast jag känner mig ändå inte stressad alls. men mitt huvud har börjat planera julen. hur mysigt det skulle vara att få sätta upp julgardiner och andra julsaker i nya huset. kanske måste flytta innan ändå!

a har precis åkt till jobbet. så tråkigt med natthelger. lördagarna blir så förstörda. klart jag inte ska gnälla...är ju inte jag som jobbar. men det är tråkigt att inte hinna ses nå. helgkvällar är ju ändå myskvällar! jaja ska kika klart på idol och fredag hela veckan nu. kul att man följer idol och har sina favoriter (amanda & daniel i år) men sen lyssnar jag aldrig på vad de gör efter programmet. blir ju bara rix-musik av allt...suck!


din kommentar
från: Linda

Åh vilka mysiga tossor/skor Ebba hade! Får man fråga vart ni hittade på dom?

Håller också på & planerar över julpysslandet här hemma! längtar så otroligt mkt efter att få plocka fram alla grejer, speciellt en stor tomte med en lykta vi har nedanför farstun.
Tråkigt nog funderar vi på att skippa ta fram våran (plast)gran detta år nu när vi har en fröken som är överallt & ingentstans & river allt hon kommer åt. :)

2007-11-17 @ 09:33:40
från: Sandra

Passa dig så du inte blir "hej jag är ebbas mamma" istället för anki. :) Vilken sjukt söt liten vintervarelse, hon verkar bara bli sötare och sötare den där!! Ses imöra!

från: Helena

Håller med om att hon var otroligt söt i sina vinterskor!! Å visst är det härligt att bli ompysslad! Tror jag borde ta & boka en frissa-tid jag oxå! :) Känner igen den där känslan av att vilja komma in i huset. Även om vi sagt 18juli från början kunde vi ju absolut inte stå emot att få komma in en månad tidigare när vi fick shansen. Även om det blev hektiskt & en veckas intensivt packande. Men det var värt både det & dubbla hyror! :)

2007-11-17 @ 13:39:32
från: Syrran

Många kramar till lilla söta pricken!!! Å till snygga mamman med ny frilla! Å till Anglo oxå då så han inte blir avis....

2007-11-17 @ 14:22:04
från: Annika

Vilken liten pärla!:) Ja, jag känner samma sak med vagnen. Tror den har blivit som en rullator :P

2007-11-17 @ 22:13:35
blogg eller hemsida: http://annikasdagar.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback