jag ger.

jag tror att murphys lag är en grundlag i anki-systemet. undrar om det beror på att jag är så ofattbart trött som allt jävlas & jag blir irriterad på minsta lilla sak. jag har ingen energi att dela med mig mer snart skulle eventuellt behöva sova en vecka i sträck eller få nån sorts ego-kick.
image159

din kommentar
från: Sandra

Jag känner igen mig. Det är hårt att vara småbarnsmamma. Livet är inte alltid en dans på rosor ... det är ju tur att de är söta de små liven ;-)

Nästa helg ska jag få sova. Det blir första gången på väldigt länge! Jag och Sara ska bo på hotell!! LYX!

från: Anna

Åh va jag blev glad när jag läste dit söta inlägg :). Och såklart jag inte trodde du körde iväg mig, blev alldeles trötter jag med så det var ändå dags för hemgång =)

Hoppas du lyckades bli fri från deppigheten idag, jag blev det lite senare iaf. Och jag tycker också väldigt mycket om att träffa dig och nu Ebba oxå såklart!!! Mådde jättebra igår!!

Vill gärba bjuda hem dig å Ebbisen på fika å lek nån dag :). Jag har bestämt mig för att göra en "leklåda" med böcker å leksaker nu när både du å Tina (så småningom)kan dyka upp med lekglada barn :)

Puss min älskade vän!!

2007-11-18 @ 22:48:32
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback