vem skulle du vilja slå?

å så kan man ju fundera hur folk tänker. kollade på boston tea party nyss och de frågade folk på stan vilken svenska de skulle vilja slå på käften. (visst de kanske plockade bort en massa i reportaget). men att folk svarar statsministern eller göran persson. vad har de gjort för ont. visst man gnäller på dem men de är ju inte de som är de onda i politiken. ingen som kollar på efterlyst eller läser tidningar. ingen som vill slå en våldtäktsman eller någon som oprovocerat misshandlat/mördat någon?! nänä.....själv är jag inte så mycket för att slåss men nog skulle jag kunna klappa till nån sån jävel!

din kommentar
från: Annika

Jag kollade också på det, och reagerade på smama sätt. "Finns det ingen värre?" Men sen tänkte jag på vad jag skulle svarat, och kom direkt inte på någon, så jag tror mer att det är ett snabbt oeftertänksamt svar på någon man inte är så förtjust i.

från: Anonym

Ja, jag vet det är superdyrt m julkort. Men jag har hittat en enkel lösning att göra det billigare. Man redigerar ett foto, så att man lägger till den vita sidan m "Godjul"text eller hur man vill. Så skickar man in det efter det som man gör med andra digitala foton. Då kan man komma undan med 60-70öre/bild. :)

2007-10-23 @ 11:24:09

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback