formex

igår fick jag följa med mina snälla föräldrar på formex-mässan i sthlm. vart med en gång förr och det är ju så roligt att gå och titta på alla inredningsprylar å grejer....provsmaka sjukligt god choklad...skaffa sig billiga tidningsprenumerationer (ok. bara en på hus & hem denna gång) och plocka lite gratis grejer! gratis är gott! det är en himla tur att man inte får köpa något..då skulle man aldrig komma därifrån. efter att vandrat runt konstant mellan 10-16 var jag såå slut i både kroppen & huvudet så det fortfarande sitter i idag. mycket intryck!

önskar jag fått köpa med mig dessa gigantonallar hem till ebba....

din kommentar
från: Anna

Men ååååhhh!!! Kom du iväg på mässan-fubbigt värre :)



Nu har vi sett Spiderwick, tyckte den var hus mysig som helst!



Kramis!

från: Helena

Som sagt...kanske var tur att man inte fick handla då. Hade blivit trångt att få plats i bilen mellan dessa nallar! ;) Men visst är det roligt med mässa! :)

2008-08-31 @ 21:54:09
från: mamma

Tack för att du ville följa med oss, det är roligt att få ha "barnet" med, säger det samma som du annars en trevlig dag men oj så trött man blir, och tur att det inte går att handla något

2008-09-01 @ 09:17:06

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback