helghändelser.

tjejkväll hos lina igår med några av de bästa! skoj kväll med mat. prat. dricka och en massa singstar!! var ut en sväng på krogen. trots att det var innan lön. men man måste passa på när man har tillfälle. var ju ändå inte såå ödsligt ute. lyxigt nog fick man åka bil med helena hem! minst gnälliga & mest aktiva gravido nånsin som till och med går på krogen (ska tillägga att bf är om bara några dagar)! en mycket rolig kväll! maria och jag hade många funderingar om det var maskeradkväll på krogen...den vanligaste utstyrseln verkar vara flygvärdinna. men men vi är väl kanske inte så där superhaj på modet just nu..hihi!

pigg idag så jag har hunnit rensa rabatter. hjälpt till att klippa gräset & en del hushållssysslor. och självklart busat en massa med världens bästa ebba som sov hos s&s i natt och kom hem vid 12-tiden. det är så roligt att hon tycker om att sova borta och att allt går så bra. det händer ju liksom lite nytt då....inte bara det gamla vanliga med mamma & pappa!

en vecka till av sommarrutiner....bäst att ta till vara på! ångesten smyger sig på.....


din kommentar
från: Sandra

Låter som en härlig kväll, jag blev hemma hos mamma och tog det überlugnt, skönt det med (och väldigt välbehövligt efter x antal festhelger i rad...) :).

från: Anna

Låter som en rolig kväll det där :). Själv spenderades min lördag på jobbet och sen soffan och sängen. Men det gicik bra det med, får ta det roliga sen :)



Jamen visst blev det väl mkt bättre i köket nu, så nöjd! Har velat ha det så länge och provat flera ggr men inte känt mig nöjd dem föregående ggr men nu slog det helt rätt!



Jag har faktiskt köpt transferpapper och skrivit ut en bild. Tänkte stryka på den på ett örngott idag men det kom annat emellan som du ju redan sett. Ska stryka på den imorgon, får kika in på blogegn då :)



Kramis!

2008-08-25 @ 22:27:39
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Helena

Håller med om att det var en rolig kväll :)

2008-08-26 @ 13:25:19

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback