kolmården.

kolmården var toppen!! massa tok & roligheter! premiärbad för min del. åsså en massa djur förstås. ebba älskade safarin!! själv hade jag hjärtklappning när vi åkte bland björnarna...stugorna vi bodde i var mini & dessutom med våningssängar men men för två nätter så tyckte jag de dög utmärkt. grillade i finvädret på fredagkvällen & spelade kort på lördagkvällen när det var regnigt. gillar det där med campingar...det är så mysigt!

ebba kom på alldeles själv att man kunde göra olika grimaser så här å alla skrattade:



småtjejerna hade riktigt roligt tillsammans:

stugorna & stripsätning:
 

din kommentar
från: Helena

Haha! Ungar som trycker ansiktet mot fönsterrutor (för det är bara det jag sett...) är det roligaste som finns! :) Jag skulle oxå tycka att det skulle vara RIKTIGT LÄSKIGT att vara sådär nära en björn! hua

2008-08-06 @ 15:53:52
från: Sandra

Vilka små tuffingar de är!! Låter som en härlig utflykt!

från: Anna

Fina bilder :)

2008-08-06 @ 21:50:46
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Anna

Men vilken underbar och härlig tripp ni verkar haft, ser och låter så helmysigt ut :)



Va gullig Ebba är på bilden, börjar inse att hon kan toka lite och få folk å garva, sött som socker....hihi!



Jamen självklart får du köpa en skylt av mig :)



Just den här skylten hänger hos Madame Nyberg just nu, har fått in en liten fot där för mitt pyssel, bara å hoppas nåt blir sålt, vore skoj...hihi!



Annars så har jag material att göra flera av :)



Kramis!!

2008-08-06 @ 23:34:41
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Tina

Ja just ja Ebba ska ju börja på dagis nu hon. Vad spännande!!! Jag tror också att dagis bara är bra för dem men det känns nog mest i mamma/pappa-hjärtat. Hihi!!

2008-08-07 @ 12:34:04
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Danne

Camping är riktigt mysigt.

2008-08-09 @ 12:21:34
från: Anna

Hej!



Jamen en träff vore på sin plats snart :)



Jag jobbar mkt hela den här veckan som kommer men sen är jag ledig lördag tom tisdag så kanske nån av de dagarna skulle passa bra? Vi kan ju höras vidare senare, kramis!

2008-08-09 @ 23:58:31
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback