8 månader senare.

hej  igår blev jag 8 månader! stora tjejen!
 
har haft en toppenhelg. äntligen en riktig helg. började med att anna hämtade mig på lördag morgon och vi drog runt på ett gäng loppisar i sandviken. valbo & gävle. hade hur mysigt som helst och det blev en del fynd. de här är jag mest nöjd med. kul att hitta något man letar efter...texten har jag satt dit själv. hade lite dåligt att fylla upp dem med dock...

image202
dom här kommer nog också bli fina i istället för träknopparna på de fula ikea-garderoberna...

skoj dag! det blir fler gånger!

s&s kom och hälsade på och firade mig. de tog en promenad med ebba så jag hann pyssla ihop ett kort undertiden. sen kikade jag & andreas på melodifestivalen. ja vad ska man säga.......kasst. om jag tycker att amy ska vinna är det väl nåt fel? så vi skrattade bara när christer gick vidare.....jaja....

idag efter ett litet kräkmissöde fick jag sovmorgon. lyx lyx lyx! sen har vi slappat & haft besök av a&d.

din kommentar
från: Helena

Åh, vad fint det blev med de där glasburkarna med text & allt. Fast som sagt... Lite dåligt med innehåll ;)

2008-02-10 @ 20:47:05
från: Faster Anso

Å va fina tvättisar. Vill oxå ha, det ska bli det första jag inhandlar när vi flyttar till villa. Jag vill oxå dra på en loppistur, kan du tipsa om några bra eller bättre upp, rasta min nån dag där :-)

Kram och gonatt på er, Anso

Kram till min bästis oxå. Hoppas att hon är piggare imorgon.

2008-02-10 @ 21:10:47
från: Anna

Det blev ju jättefint det där! Och de där knopparna kommer ju göra IKEA-garderoberna snäppet vassare, superfina knoppar du fyndade :)

Puss å Kram!!

från: Helena

Grattis i efterskott till Ebba förresten!

2008-02-10 @ 21:58:48
från: anki.

Anso det var ju du som tipsade om nå liknande från början...tänkte visa idag men katterna var ju i tvättstugan ;) Det kommer blir fler turer så jag kan nog rasta dig lite!

2008-02-10 @ 23:20:34
från: Annika

Grattis efterskott till Ebba! Oj, va stor hon har blivit sen jag såg henne sist. Får se henne lajv på onsdag då :)

2008-02-11 @ 19:57:19

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback