2 år.

bloggandet går lika segt som vårt internet har jag märkt. skulle ju fira bloggens 2-årsdag för några dagar sen men jag missade visst det. att jag skulle lägga ut mitt liv så här i två åt trodde jag väl aldrig. men det är kul. det är terapi. även om det inte kommer till nån nytta kommer tankarna ut ur huvudet. blir så trångt i hjärnkontoret annars. det har hänt mycket under två år. mycket jag inte trodde.

hur som helst är det kul med alla kommentarer! tackar ödmjukast för dem. att bara få ett avtryck när nån vart här är så skoj så fortsätt gärna. jag ser ju att det är fler än de som kommenterar som läser så...säg nåt!

äh. jag återkommer...nu måste jag sova. natti!

din kommentar
från: Anette

Om det passar är ni välkomna upp till Åmot 3 februari för att fira Johan och gammel farmor mormor

2008-01-25 @ 07:46:53
från: Sandra

och så är det fantastiskt kul att få följa med på resan genom bloggen! :)

från: Anna

Jamen visst är det kul att blogga! Åsså får man som du säger städa upp lite i skallen =). Sen gillar jag att
läsa igenom bloggen med jämna mellanrum, det är kul!

Märker också att det är många fler som läser min blogg men inte är det många som skriver inte, då blir man ju så nyfiken på vem alla andra är som har läst =)

2008-01-25 @ 08:51:28
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se
från: Helena

Verkligen terapi att skriva av sig lite emellanåt. Även om jag inte är världsbäst på att uppdatera. Se'n skulle jag nästan önska att jag sparade allt i papperskopior oxå... För framtiden. Om man nu skulle läsa det... du får ju oftast massor av kommentarer, men jag förstår frustrationen att inte veta exakt VILKA som läser. Så fram för fler kommentarer! Alltid ql att få lite respons.

2008-01-25 @ 14:19:06

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback