ebbas kalasvecka.

det är viktigt att skriva önskelista! bästa platsen? i gungan!

farmor har vart på långbesök!! skoj!

paketöppning på fördelsedagsmorgonen. spaden var ett viktigt verktyg!

mamma och pappa köpte en riktigt favorit (en av världens vanligaste leksaker??)

kalasdags med partyhatt! kollar in coolaste conversen!! present från sandra!

å så var det självklart dags för sverigematch!

din kommentar
från: Faster Anso

Vad gjorde vi utan vår godbit Ebba? Hon kan ju liva upp den gråaste dagen hon. Tycker det var härligt att hon blev så mycket firad på sin 1 års dag! Jag skulle vilja fira henne varje dag jag för jag tycker så mycket om henne. Klart att hon är en så go tös för hon har även världens bästa mamma och pappa som jag oxå gillar :-)

2008-06-12 @ 21:47:46
från: Anna

Ååhhhh, söööötis :)



Underbaraste underbara tös!



Kram på er, vi ses väl snart igen!!!

från: Tina

Vilken sötnos ni har!!!

Max kanske blir kär i henne sen.. ;-)

2008-06-13 @ 08:48:36
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Helena

Vilken kalastjej! :)

2008-06-13 @ 12:09:10
från: Annika

Vilket söt 1-åring, och vilka fina presenter! Isac tackar Ebba för alla pussar sist!

2008-06-16 @ 17:22:36

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback