för ett år sen.

för 1 år sen satt vi hos s&s och fick grillat och en massa vitlök......trots att det var nära bf så kunde man inte ana att vi dagen efter skulle vara föräldrar till världens bästa EBBA!!

på förlossningen...ovetandes vem som skulle titta ut lite drygt 10 timmar senare....

din kommentar
från: Anna

Ja tänkt att det redan gått 1 år :). Jag minns så tydligt den dagen du skickade sms om att Ebba kommit till världen, då låg jag i Mackmyra-park och solade och bara måste ringa och gratta dig...hihi!



Och vilken solstråle det var som tittade ut, hon förgyller dagar även för andra än mamma och pappa :)



Tack för idag, hade jättetrevligt!!

från: Helena

Hjälp! Det är ju där jag är snart!

Massor av grattis till Ebba på 1-årsdagen!

2008-06-09 @ 06:44:21
från: Lina

Grattis Ebba på ettårsdagen!



Hoppas jag får komma och hälsa på när jag kommer hem till mamma och pappa.



Massa kramar från Lina

2008-06-09 @ 10:26:39
från: Sandra

Det är inte klokt att det går så fort! Tack för igår och grattis till Ebba på riktiga födelsedagen!

2008-06-09 @ 10:48:12
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: Annika

Stort grattis till Ebba på födelsedagen! Tänk att hon redan är 1 år! Isac hälsar massa kramar

2008-06-09 @ 14:11:48
från: Fina fröken

Grattis från oss också såklart! Skoj att se er här om dagen!

2008-06-09 @ 15:59:39
blogg eller hemsida: http://finafroken.blogspot.com
från: Tina

Grattis Ebba på 1-årsdagen!!!

2008-06-09 @ 17:30:18
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback