furuviksdag i solen.

idag har vi vart i furuvik. riktigt rolig dag med tokfint väder!!!! jag ät så nöjd & jag tror ebba är detsamma!

3 par + barn som gick runt tillsammans. hade picknick. tittade på djur och åkte karuseller. billigt var det å. 100 kr för inträde + åkband för både mig & andreas. tacka öppna förskolan för det!

lite bilder från ebbas dag:



och ett bevis på att maria & jag vågade till slut då de andra sagt att det inte alls snurrade så mycket. right. det snurrade som fan. och småtjejerna vi åkte med måste tyckt att vi var riktigt dryga!!

din kommentar
från: Anna

Åh vilken rolig och mysig dag det ser ut som att ni haft :) Å vilket perfekt väder! Öppna förskolan verkar ju super-reko :)

från: Anonym

Åh vilken mysig dag ni verkar ha haft :) Vi håller på att planera ett par furuviksresor vi med!

2008-06-02 @ 23:42:15
från: Helena

Åh, så mkt roligt ni får göra med öpna förskolan! Är det så överallt, eller bara på Sigridsgården..?

2008-06-02 @ 23:42:52
från: anki.

det var ett erbjudande för alla öppna i Sandviken..vet att de i kgn/storvik också ska i väg så!

2008-06-02 @ 23:45:07
från: Tina

Vad mysigt det såg ut!!

Typiskt att jag missade det där då!! Jag och en annan mamma var på väg att gå till Sigridsgården i måndags för första gången men fick då reda på att ni skulle till Furuvik då. Hade också velat åkt dit och myst... men men kanske man har turen att få följa med nästa år.

2008-06-03 @ 08:23:06
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Faster Anso

Såg ut som en finfin familje dag! Va tuff hon är Ebbis som står själv med geten eller vad det är :-) Å cool som 17 när hon åker bil..hihihi. Roligt!

2008-06-03 @ 10:40:24
från: Sandra

Vad mysigt det ser ut!

2008-06-03 @ 13:24:16
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: Anna

Hur går det för dig och loppis-insamlandet då? Jag har lyckats fylla några kartonger och kassar och kommer nog få en hel del att sälja :)



Vi får ta och titta på lämplig dag här framöver!

KRAM!

2008-06-03 @ 18:51:34
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback