slösurfning.

a är med kompisar och tittar på fotboll. jag sitter i soffan och slösurfar och kikar på fotboll över dataskärmen. men nu känns det som jag kollat mina favvobloggar & de andra dagliga sidorna jag besöker.....

vad kikar ni på när ni slösurfar? nå bra tips?


din kommentar
från: Anna

Ja som du säger så kikar man ju på ett x antal favoritbloggar, sen blir det ju lite Blocket, Tradera, Hemnet, Yahoo.se, lite inredningsbutiker, Aftonbladet...hmmm..kommer inte på så mkt mer nu..



Känner också att jag skulle behöva tips på bra sidor att slösurfa på, ibland känns det som att man lixom tittat överallt där man vet om att kika...



Kram

från: Mattias

Flashback är ett ställe man lätt kan fördriva en hel dag på om man vill....Mitt problem är snarare att jag måste börja sålla bort lite sidor jag vill besöka pga tidsbrist :)

2008-06-18 @ 09:17:02
blogg eller hemsida: http://jack71.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback