larv.

dålig på det här med uppdateringar....men det kommer i perioder...som mitt humör. det är höst. och det är sjukligt påfrestande att skicka in hundratals (typ) jobbansökningar utan att det händer ett skit. i morrn är det jobbmässa. ett extra hopp.

igår var jag. lina & klara och hälsade på helena & alice och fick hålla i. mysa med och lukta på söööööt bebis! små små fingrar och tår....åh så söt!!! vilken tur att man har vänner som skaffar barn vid olika tidpunkter..hihi....var och hälsade på emmy och mira idag och fick toka lite med lillfröken där å. ut på en uppfriskande promenad och prata av sig lite!

annars är det sura småsaker som går emot hela tiden känns det som...och jag är oförstående inför vissa saker som inte känns rätt. snart måste jag få en förklaring...man blir ledsen.

det bästa är att familjen yrrol finns...nästan inget gör mig så glad som dom! förutom kära a och underbara...

din kommentar
från: Tina

Ja vi fick plats på Smultronbacken så nu kan dem busa hela dagar ihop. ler

från: Anna

Mysigt med små bebisar :)

2008-10-09 @ 18:50:35
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/
från: Helena

Roligt att ha er här. Anki, Lina & Tornado-Klara :) Vi får väl se till att ses snart igen!

Hoppas att du kom ihåg att hälsa & tacka snälla Emmy för kläderna till till-tösen :)

Se'n får vi ju se till att göra dig glad snart igen!!!

2008-10-09 @ 23:01:21

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback