best I am.

tror det var en av de längsta nätterna i mitt liv. man hinner känna många känslor när man är ensammen i nästan 10 timmar vill jag lova. vart tar man vägen när man känner sig instängd  i ett hörn på andra våningen utan larm? med människor som sover tungt på sömnmedicin. vem hör en då? nu var det mest verbala hot och några möbler som flög hit och dit. inget riktat mot mig. men något kan ju gå snett utan att det är meningen. bara något litet...men ändå. jag förstår frustrationen. jag gör verkligen det. och det är väl därför jag ger mig in i det.

väl hemma möttes jag med en stor kram i en trygg famn. sov några timmar och spänningen övergick i huvudvärk. men den förbyttes snart mot lycka av att göra något så enkelt som att åka till högbo med älskade familjen och mata får och kaniner och leka i lekparken! underbara dag!

jag visste att stor del av veckans oro berodde på detta...men vad gör man i en ond cirkel. jag tror att jag äntligen kan säga nej. det är inte värt det.


din kommentar
från: Anette

Låt ingen tvinga dig till ett jobb som ger dig ånger. Håller tummarna att du ska orkar säga NEJ, men jag vet att det inte är så lätt.

Många många kramar

2008-09-28 @ 20:50:45
från: Helena

Men usch & fy! Jobba inte där nå mer tycker jag. Säg som det är nästa gång de frågar, att du inte känner dig trygg där. Det måste ju iaf gå att fixa så man är två som jobbar natt. Som sagt, även om det inte är riktat mot dig så kan det ju sluta illa fast det inte är meningen.

2008-09-29 @ 14:10:23
från: Alina

håller helt och hållet med dej!!

från: Alina

sorry skickade till fel:)

2008-09-29 @ 14:12:29
blogg eller hemsida: http://emmiealina.blogg.se/
från: Sandra

Jag håller med ovanstående, ett jobb som ger ånger kan inte vara värt det. Man ska göra sånt man mår bra av, var självisk, säg nej och ägna tiden åt att söka jobb du vill ha och mår bra av istället. Ger kanske inte pengar men måste vara bäst i förlängningen!

2008-09-29 @ 20:33:01
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback