ordningsamma familjen.


tattarträdgård no.1

nä men vi har ju inte så mycket saker..å inte så mycket projekt på gång heller...å detta är bara en del! jag fixar i rabatterna. vi gräver. vi har postlådan på baksidan (kanske kan få nåt mer spännande än räkningar då..). ebba leker överallt & vi GRILLAR! när man väl börjat med det kan man inte sluta....lyktstolpen är sne. skottkärran har punka. men blommorna har redan börjat blomma! och jag vet att det kommer blomma hela sommarn i den där rabatten!!

nu ska jag nog ut & leka makka pakka...han tvättar stenar jämt! och det ska jag också göra. stenar som vi grävt upp som jag ska kanta en rabatt med. har grävt upp ruttna kantband & konstaterat att stenar håller bättre! ni vet väl vem han är?!

din kommentar
från: Linda

Makka pakka är en utav Linnéas stora favoriter för tillfället. :)



Ni har iaf en trädgård att påta i, jag har bara två land nedanför min altan..

(Som jag iofs verkligen tar tillvara på & har planterat jordgubbsplantor i det ena, undrar om det får vara ifred här i Bj bara.. :P)

2009-04-30 @ 10:01:46
från: Anonym

Men det är väl underbart & ha allmänt kaos & ändå kunna slå sig ner & grilla! :)

2009-04-30 @ 16:29:20
från: Helena

Inte fick jag heta nå't heller...

2009-04-30 @ 16:30:04
från: Lina

japp. De andra ska på möte i Sandviken på söndagen, men jag tänkte att jag kanske kunde komma förbi en sväng.

2009-05-01 @ 10:13:28
från: Anonym

Vad mysigt att ha en trädgård och kunna fixa så där!

2009-05-01 @ 10:30:56
från: Sandra

...det var från mig... :)


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback