änglar..visst finns dom!

snart jul & riktigt julväder!! härligt är det!! dock är jag inte färdig med alla bestyr..men det hinns nog med. i helgen tyckte vår tv att den skulle paja. helt plötsligt försvann ljudet. så nu är den på lagning och tjock-tvn pryder vardagsrummet så fint! minibild. men kommer ju kännas som nåt nytt när vi får tillbaka den andra! bilarna går framåt men de är lite halvpaja de å. a fick åka och fixa två däck igår. å så var det ams-besök för mig igår. nu har jag gnällt av mig det negativa...för övrigt är allt bara mysigt.

sandra var hit i söndags och pysslade! va roligt det var att pyssla tillsammans.

igår tog ebba och jag en promenad till katja och emilio och lekte ett tag. härlig promenad hem i kylan.

medan vi var där ringde andreas. då hade de ringt från sandvik och ville återanställa honom! 11 jan till sista maj. vilken julklapp! vi hoppas att han kan plugga samtidigt eftersom han trivs med det...men för vår ekonomi nu kom det samtalet som en räddande ängel. våra anställningar avlöser varandra...

idag ska jag försöka få håret färgat. göra lite julgodis. lina & jag ska besöka solarieöarna. ikväll ska jag åka med anso till valbo en sväng!!


din kommentar
från: Anso

Ser fram mot kvällen! Hoppas vi får gå lös å köpa en massa åt oss själva. Kram so long!

2009-12-22 @ 10:22:00
från: Anonym

TACK TACK TACK TACK för ditt fina och mysiga sällskap idag! Vill göra om det snart igen. Massor av kramar till dig!

2009-12-22 @ 22:39:04
från: Anna

Hej!



Ja visst är det väldans mysigt just nu, låter ju jätteroligt med pyssel-söndag!



Just nu går man går bara omkring och myser in julen...hihi!



Jamen vi får styra upp en träff sen efter julen å fira lite!



Va roligt att Andreas fick tillbaka jobbet, GRATTIS till han!



Ja tack för det ursöta julkortet på Ebba - hon såg ut som en riktigt liten busig tomtenissa ler



Ha nu en riktigt God Jul så får vi höras sen!!!



kram


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback