2009.

nytt år - nya möjligheter. jag tänker bara tro att det kommer bli ett bra år. nyårslöften ger jag inte...bättre att lova mig själv saker efter hand när jag känner att det behövs. för visst finns det massor att jobba med! mina förhoppningar för året är iaf att andreas ska få behålla sitt jobb och att jag hittar ett jag kan trivas med. samt att det övriga livet flyter på och fortsätter minst lika bra som det är!!

ebba har vart på semester hos mormor & morfar två nätter. hon har haft det supermysigt! och vi har iofs också det...nyårsfest -trevligt. igår låg vi i soffan och kollade på vänner-maraton hela dagen -utan att vara bakis. spelade wow hela kvällen (..och halva natten). å så var vi ut och hämtade lillfröken idag! när vi lämnade henne tyckte hon birk var lite läskig när han skällde och sprang efter henne men nu är de riktiga kompisar! trodde inget annat heller...

jo men nu vet jag. nyårslöfte. åtminstone nåt att tänka på. att lära mig säga NEJ! säga nej när något inte känns rätt....jag är verkligen urkass på det. trots jobbkrisen så har jag känt mig nöd över mig själv att ha tagit mig bort från mitt mörka moln som jag verkligen mår dåligt av.....å så ringer det å frågar..och jag hade ingen ursäkt så jag sa ja. så i morrn ska jag jobba - idiot! jaja...6,5 timme kommer jag inte dö av...men det är inte det jag vill. men det är i många andra sammanhang jag faktiskt måste lära mig att säga ifrån också.....

hostan och ögoninflammationen är inte borta. inte snorandet heller. och nu...som lite extra piff på det hela har jag fått ont i örat! wihoo!


din kommentar
från: Anna

Tack för ett trevligt nyår =) Kram

från: Helena

Att säga nej är verkligen ett bra löfte :)

2009-01-04 @ 00:07:02

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback