all that she wants.

om man vill ha lite 90-talsnostalgi måste jag tipsa om den här boken: bekantas bekanta av mats strandberg 

vet inte riktigt vart den kom ifrån men den låg där i bokhyllan så jag påbörjade...har inte läst klart den än men om den nu inte skulle spåra ur totalt så är det en bra bok för avkoppling. bra story där man följer 3 huvudpersoner och full med detaljer från 90-talet. varje kapitel har namn efter en låt från den tiden...bara det gör det hela nostalgiskt!

din kommentar
från: Helena

Åh, jag älskar nostalgi! 80- som 90-tal. Det gör detsamma. Däremot är jag värdelös på att läsa böcker. Lånade Filip & Fredriks "Två nötcreme & en moviebox" som ljudbok. Men jag kanske kan göra ett försök till lite bokläsning & låna den där boken av dig framöver...

2009-01-12 @ 13:43:51

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback