2 år!

♥ÄLSKLINGEN♥

bilden lånad från arbetarbladet.se

EBBA tackar alla som tänkt på henne just idag. på hennes alldeles egna dag!

din kommentar
från: Anna /Levindas Värld

Ååååhhhh jag smälter, Ebba är såå söt :)



Många, många GRATTIS till världens bästa Ebba!!!



Ne du det kom inget mess idag, men då vet jag nu att jag kan dyka upp imorgon, ses då sötnosar ler



från: Faster Anso

Fina fina Ebba! Så otroligt fin! Å snällaste tjejen i världen. Vi älskar dig så mycket fina du!!!!

2009-06-09 @ 21:19:55
från: Sandra

Och jag tar åt mig extra mycket eftersom jag tänkt på henne lite fler dagar än genomsnittet (det där lät ju inte helt ok men du förstår ju vad jag menar... :))

2009-06-10 @ 08:28:13
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: anki.

haha ja det tycker jag absolut du kan göra Sandra!!!

2009-06-10 @ 19:41:12

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback