de är mycket nu!

lyckan ler äntligen mot mig!!

jag har ett tag nu känt mig harmonisk och som att allt varit så bra. men jag har länge saknat en bit. en bit som trots att den kan vara jobbig ändå kan få en att må så bra. att få känns sig betydelsefull & behövd. nu har jag också fått tagit del av den biten och för tillfället känns mitt liv så komplett. visst finns det alltid något man kan ändra på. något man vill ha eller något man strävar efter. vilket också är tur för man måste ju ha mål och förväntningar! och planer. planer finns det för framtiden också...

i morgon åker andreas till umeå för att göra fystest till polishögskolan. jag ska hålla alla tummar för att det går vägen. själv ska jag åka med lina en sväng till valbo..sen ska ebba & jag till gävle och skriva kontrakt.

på torsdag lämnar vi ebba på morgonen sen drar vi vidare till sthlm. lina och jag ska smyga runt i några affärer. pojkarna får väl slå sig ner nånstans och ta en kaffe eller öl..sen väntar herr springsteen på oss. och jag förväntar mig finväder! hrmm....sen är det sova på hotell & hotellfrukost som väntar innan hemfärd.

lördag antar jag kommer gå i fotbollens tecken här hemma...för min del tror jag att jag måste fixa lite inför söndagens kalas.

på måndag börjar jag mitt nya jobb! det är tre månader till att börja med. men det är tre mer värdefulla månader för mig än många kan tänka sig!! å visst jag får offra sommaren för detta men det är det värt. jag kommer vara ledig helger & midsommar och förmodligen jobba med något riktigt roligt med riktigt trevliga människor!!

din kommentar
från: Anette

Ett stort GRATTIS och kram. Vi syns på söndag.

Anette

2009-06-02 @ 19:58:11
från: Anette

STORT grattis och kram

Anette

2009-06-02 @ 20:01:30
från: Anna

Grattis till jobbet! Kram

från: Tina

Grattis till jobbet!! Vad är det för ett jobb då??

2009-06-02 @ 20:54:35
blogg eller hemsida: http://tiniwinisen.blogg.se/
från: Anna /Levindas Värld

Åh Ankli, ett STORT GRATTIS till dig!!!



Du är såå mkt värd ett bra jobb och jag är jätteglad för din skull!



Men såklart blir jag ju jättenyfiken på vad det är för jobb?? ;)

2009-06-02 @ 22:28:57
blogg eller hemsida: http://levinda.blogg.se/
från: Helena

Vilka härliga dagar du har framför dig! :)

2009-06-02 @ 23:39:33
från: Kusin Lina

Vad roligt!

Grattis!

2009-06-03 @ 11:03:08
från: Sandra

Grattis, är så klart nyfiken som alla andra. :)

2009-06-03 @ 14:55:19
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: Sanna

Men var roligt att du har fått jobb! Vad är det nu för jobb, undrar man ju såklart ;)



Vi får vänta ända tills söndag med att se Bruce :( Men den som väntar på något gott...;)

2009-06-03 @ 16:58:42
blogg eller hemsida: http://partankar.blogspot.com
från: Annika

Åh, det låter ju helt toppen! Grattis till jobbet också :)

2009-06-03 @ 20:46:55

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback