mäktiga bossen.

igår bar det av till stlhm med tåg. liten promenad på stan innan vi fick checka in på hotell bentleys. andreas & jag fick vårt lilla rum först. sen hade det blivit fullbokat på nåt sätt så lina & björn fick en tåvrumslägenhet på andra sidan gårdsplan. de hade två dubbelsängar. två soffor och och ett kök! gav oss i väg mot stadion efter 17 nån gång iförda regnponchos som tur var.

...det regnade konstant. det var inte uppehåll en minut. inte en sekund. det blåste. det var max 6 grader. hade vantar. de blev blöta. mina lilltår gjorde så ont. det blev försenat en halvtimme. vi tre kortisar såg inte mycket....

..men vad gör det?! det inleddes med idas sommarvisa på dragspel följt av creedence who´ll stop the rain! jag har aldrig vart på en konsert som hållt på i 3 timmar. och jag har aldrig varit med om att tiden gått så fort!! var bara ca tre låtar mitt i nånstans som blev lite segt. annars var det såååå himla bra hela tiden! jag är så glad att jag äntligen fått sett bossen. för det är vad han är!!

saknade tougher than the rest lr the river.och i mitt fall som kanske bara får se honom en gång hade det vart värt att få höra born in the usa live. antar att han delar upp kändislåtarna på de tre spelningarna. men det är ändå skönt att gå på en konsert där man känner igen så mycket låtar...man blir impad av att gubben orkar så mycket! var halt i regnet för honom å...ramla & "broke his ass" som han sa!

blev en chipspåse och en VARM långdusch när vi kom tillbaka till hotellet. kunde inte riktigt få händerna att fungera annars. skönt att sova på hotell även om det inte var sån supersömn. men man behövde inte kliva upp kl 7 och leka iaf. det är semester det! å så var frukosten alldeles fantastisk! vi har haft det skitroligt och jag är mer än nöjd trots att kroppen är lite ledbruten idag!




din kommentar
från: Sanna

Lite kul det ska bli att se honom på söndag, efter vad du skriver om :)

Jag vill också höra born in the usa och the river. Hoppas han är snäll och spelar dem för oss ;)

från: Helena

Oj, låter toppen - trots kyla & regn :)

2009-06-06 @ 00:51:22
från: Sandra

Skojs!

2009-06-06 @ 11:36:43
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback