huvudet tog en liten paus.

däckades av migrän halva dagen....så kan man också spendera en lördag..i dimmorna på ett eller annat sätt.

snart blir det robinson & läsk. längtar efter både cola & fanta..och det var nån snälling som åkte och köpte det. samt lite smågodis. mums!

kanske skulle ta & tända lite värmeljus för mysighetens skull....så får de bli. vad gör ni en lördagkväll som denna?


din kommentar
från: Anna

Vi har varit ute o ätit. Nu sitter vi med bara tända ljus, tänker lite på earth hour iaf, och tittar på tv. Fotboll vankas tror jag. Kram

från: Helena

Tända ljus blev det här oxå. Å Robinson. Se'n har vi spacklat & målat & satt upp hängare & sågat passbitar & så'nt nyttigt :)

2009-03-29 @ 01:03:12
från: Sandra

Här blev det helmörkt för jag var i Falun hos Anna O! :) Men där hade vi tända ljus också. Ska träffa Marre på onsdag så måndag, torsdag, fredag funkar!

2009-03-29 @ 13:33:19
blogg eller hemsida: http://sanderstedt.blogg.se/
från: Anna

Jag tror det, men jag brukar inte ha ont så här länge efteråt då... hmm... har pratat med sjukvårdsrådgivningen nu, och vi får se om deras råd hjälper. Kram

2009-03-29 @ 19:40:47
blogg eller hemsida: http://anna1441.webblogg.se/

skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback