ledsna barn.

det tog ett halvår..men nu så är det dags att bli ledsen när man lämnar på dagis. lilltrollet satt i mitt knä och ville inte lämna mig...så kom en annan lite sötnos (som förföljer mig varje gång jag är där..) och ville vara nära och det gillades inte av ebba. följde med ebba in i stora rummet...då blev den andra lilla tösen ledsen...å sen när jag skulle lämna ebba blev hon tokledsen!!! grinade och grinade när jag gick...och till följd av det började en annan liten plutt också grina....så resultatet av dagens lämning är TRE ledsna barn. tur att jag vet att de blir gladare sen och glömmer det hela....



din kommentar
från: Tina

Kan den ena plutten ha varit Max?? Han brukar inte gilla när det grinas och börjar då ofta grina själv. ler


skriv din kommentar här:

vem är du:
kom ihåg mig?

e-mail:

din blogg/hemsida:

vad vill du:

Trackback